ח"כ פינדרוס: "במקום לדבר – שסילמן תואיל בטובה לפזר את הכנסת"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ פינדרוס: "במקום לדבר – שסילמן תואיל בטובה לפזר את הכנסת"

ח"כ יצחק פינדרוס ב"מהדורה המרכזית": "לא ראיתי שסילמן חתמה על הצע"ח לפיזור הכנסת. לפני שבועיים, בפרשת שמיני קראנו שהארץ לא יכולה לסבול אם יאכלו בה נבלות ושרצים. הממשלה הרעה הזו גורמת לנזקים ליהדות, לבעיות ביטחוניות. עם ישראל מסורתי ברובו והוא לא יתן לדברים האלה לקרות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס מתייחס ל'איום' ששיגרה היום יו"ר הקואליציה עידית סילמן לשר הבריאות על רקע סערת החמץ והוראתו שלא למנוע הכנסת חמץ לבתי החולים בפסח. "לא ראיתי שסילמן חתמה על הצעת חוק לפיזור הכנסת", אומר פינדרוס. "רק לפני שתי שבתות קראנו בפרשת שמיני שהארץ לא יכולה לסבול אם יאכלו פה נבלות ושרצים – הדיבורים האלה על חילון ישראל גורמים לערעור המצב הביטחוני".

סילמן נגד הורוביץ: "קוראת לו לחזור בו, לא נוכל לאפשר לו לכהן כשר"

בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית אמר פינדרוס "הממשלה הזו בנויה על 61 מנדטים מול 59 ויואילו בטובם אותם אנשים שמבינים את הקשר בין הפיגועים לפגיעה בקודשי הדת – ויחתמו על הצעת חוק לפיזור הכנסת. לא צריכים את ההצהרות והאיומים שלהם. אנחנו צריכים רק עוד שני חברי כנסת. הם יכולים להציל את עם ישראל מהדבר הנוראי הזה".

עוד הוסיף פינדרוס: "הממשלה הרעה הזו גורמת לנזקים ליהדות, גורמת לבעיות ביטחוניות. עם ישראל מסורתי ברובו והוא לא יתן שיכנס חמץ לבתי החולים בפסח".



0 תגובות